GOODREADS

Goodreads, o Goodreads, pentru cei care nu ştiu, Goodreads este o aplicaţie / un site unde cititorii îşi pun cărţile citite, le evaluează şi îşi spun opinia despre o anumită carte, ajutându-i pe ceilalţi să îşi de-a seama despre cartea respectivă din mai multe păreri.
În fiecare an Goodreads nominalizează mai multe cărţi la Goodreads Choice Awards 2016. Best books of 2016, iar utilizatorii îşi aleg cartea preferată din toate acelea.


Anul acesta câştigătorii sunt:

Ficţiune


Mister & Thriller


Ficţiune istorică


Fantasy


Romance


SF


Horror


Umor


Nonficţiune


Memorii & Autobibliografii


Istorie & Bibliografii


Ştiinţă & Tehnologie


Mâncare & Cărţi de bucate


Nuvele grafice & Benzi desenate


Poezie


Autor Goodreads de debut


YA Ficţiune


YA Fantasy


Şcoala gimnazială & Copii


Cărţi cu desene


În fiecare an, Goodreads îţi propune o provocare, îţi alegi un număr, iar acel număr este numărul de cărţi care trebuie să îl citeşti în anul respectiv. Mie îmi place foarte mult ideea şi mi se pare că te ambiţionează să citeşti cât mai mult. Eu deşi nu prea am timp din cauza şcolii am citit anul acesta 21 de cărţi şi anul încă nu s-a terminat.

Anul acesta am descoperit ceva nou, Goodreads mi-a făcut anul în cărţi, aşa că o să vă împărtăşesc şi vouă rezultatul.

My year in books

Totaluri: 
  1. Cărţi: 21
  2. Pagini: 6 413
Cea mai scurtă carte: Chamber Music de James Joyce, 46 pagini
Cea mai lungă carte: The summer I turned pretty complete series de Jenny Han, 894 pagini

Lungimea medie: 321 pagini

Cea mai populară carte: Oraşul oaselor de Cassandra Clare, citită de alţi 1 690 866
Cea mai nepopulară carte: The jubilee express de Maureen Johnson, citită de alţi 49

Media ratingurilor mele în 2016: 3,3

Cartea cu cel mai mare rating pe Goodreads: The summer I turned pretty complete series de Jenny Han

Cărţile mele în 2016:

Coraline de Neil Gaiman
Oraşul oaselor de Cassandra Clare
Moara cu noroc de Ioan Slavici
Al 5lea val de Rick Yancey
The jubilee express de Maureen Johnson
Deadpool îl omoară pe Deadpool de Cullen Bunn
Regina roşie de Victoria Aveyard
The adventures of the Speckled Band and other stories of Sherlock Holmes de Sir Arthur Conan Doyle
Chamber music de James Joyce 
The summer I turned petty de Jenny Han
DUFF de Kody Kepleger
It's not summer without you de Jenny Han
We'll always have summer de Janny Han
The summer I turned pretty complet series de Jenny Han
Ugly love. Despre faţa urâtă a iubirii de Colleen Hoover
Homo Lundes: încercarea de determinare a elementului ludic al culturii de Johan Huizinga
Micul prinţ de Antone de Saint-Excepéry
Mara de Ioan Slavici
Momente şi schiţe de I. L. Caragiale
Harry Potter şi copilul blestemat de J. K. Rowling
Momente şi schiţe de Ioan Luca Caragiale

Vă voi lăsa aici link-ul meu de la MY YEAR IN BOOKS şi profilul meu de Goodreads.




Comentarii