10 Cărți care nu mi-au plăcut deloc


Experiment de Veronica Roth


Mi s-a părut o carte extrem de plictisitoare și mi se părea că finalul acestei trilogii de succes putea fi mult mai reușit, acestă carte m-a făcut să nu prea îndrăgesc această trilogie. Partea I a filmului mi s-a părut chiar mai teribilă decât cartea ceea ce nu credeam că se poate întâmpla.

Delirium de Lauren Oliver


Această carte am început să o citesc în februarie anul trecut. Mi-a plăcut enorm de mult, iar când aveam mai 100 de pagini o colegă m-a bătut la cap să i-o împrumut, i-am împrumutat-o, iar aceasta mi-a adus-o destul de repede, dar din păcate mi-am pierdut interesul pentru această carte, iar de atunci mă tot zbat să o termin.

Orașe de hârtie de John Green


Această carte mi-am luat-o în 2014, pe vremea în care nu era chiar atât de populară, și am început-o în ziua în care am mers la film. Filmul mi-a plăcut enorm de mult, dar cartea m-a dezamăgit profund.

Let it snow de John Green


Am citit prima povestioară și mi-a plăcut foarte mult și chiar aș fi vrut o continuare a acesteia, iar când am început povestioara lui John Green am închis pur și simplu această carte. Din cauza acestei cărți și a celei de sus nu cred că vor fi șanse să mai citesc vreo carte de John Green.

Instrumente mortale de Cassandra Clare


Am văzut filmul acestei cărți și a devenit filmul meu preferat și timp de un an am tot zis că îmi iau neapărat cărțile. La un momendat mi-am pierdut interesul și abia am putut să o termin, mi s-a păut extrem de plictisitoare și extrem de chinuitoare de terminat.

Micul Prinț de Antoine de Saint-Exupéry


Da, acum sunt sigură că toată lumea îmi va sării în cap, dar această carte mi s-a părut teribilă. Prima, și ultima, dată când am citit cartea aceasta a fost anul acesta deoarece a trebuit să o citim pentru școală. Am fost foarte bucuroasă deoarece eu nu mai auzisem niciodată povestea. Când am citit-o mi s-a părut groaznică și abia am reușit să o termin, iar acestă carte este extrem de scurtă, are scrisul mare și poze. La un moment dat am adormit în timp ce citeam.

Pânza de păianjen de Cella Serghi


Această carte mi-a distrus vacanța de iarnă. Am avut-o de citit în vacanță și pot spune că m-a indispus foarte tare. Este o carte de 400 de pagini care are 7 capitole. Mi s-a părut foarte confuze, iar capitolele interminabile.

Ne putem vindeca de Veronica Roth


Am avut așteptări foarte mari pentru acest epilog a trilogiei Divergent, dar pot spune că mi s-a părut la fel de plictisitoare ca Experiment, poate chiar mai plictisitoare.

Hobbitul de J. R. R. Tolkien



Am citit această carte după ce am terminat Harry Potter și nu mi-a plăcut deloc. Ajunsesem la pagina 50 și încă era doar descriere. Descrierea foarte multă mi se pare extrem de nefolositoare într-un roman ficțional deoarece în acesta te aștepți să fie cât mai multă acțiune și cât mai mult dialog, nu cât mai multă descriere.

Jim Năsturel și Lukas, mecanicul de locomotivă de Michael Ende


Această carte am citit-o fix după Hobbit. Mi s-a părut extrem de interesantă la început, dar pe parcurs mi-am pierdut interesul pentru aceasta.

Nu spun că dacă mie nu mi-au plăcut aceste cărți nu trebuie să la citiți sau să vă placă, fiecăruia îi place un anumit gen de cărți, iar doar pentru că cineva are o altă opinie despre o anumită carte nu ar trebui să vă schimbați opinia. Fiecare are o anumită opinie și personalitate, fiecare știe ce preferă.


Comentarii