Problemele cititorilor



Cu toții știm ce lucruri enervante te pot deranja atunci când citim. M-am gândit să fac un articol despre câteva lucruri care mă enervează pe mine. Dacă aveți și voi propuneri puteți să îmi lăsați în comentarii și voi relua acest articol. Ei bine, hai să începem.

⛬ Întrebările celor din jur

Atunci când citești în locuri publice sunt șanse mari să se trezească câțiva să îți pună întrebări ceea ce te face să pierzi firul poveștii. Aici sunt câteva:





⛬ Afirmațile stupide ale celor care nu citesc și logic sunt și împotriva cititului







⛬ Spoilere

Pentru puținele persoane care nu știu încă ce înseamnă un spoiler, uite aici o explicație:
   
  ⇨ Este o informație care o primești despre o carte/ un film/ un serial. Informația este nesigură și nu poți avea încredere că este cea corectă. Deobicei persoanele care dau peste un spoiler nu am ajuns încă la partea despre care găsesc informații, descoperind astfel într-un mod destul de neplăcut ceea ce urmează sau nu să se întâmple, scricând astfel suspansul. Din păcate spoilerele sunt rareori false.

Eu mă pot numi o persoană mai neobișnuită și nu am o așa mare problemă cu spoilere. Spre exemplu: înainte cu aproximativ o lună înainte de a începe cartea Absolut tot de Nicola Yoon am primit un spoiler de la o colegă, iar acel spoiler se poate spune că e sopilerul suprem, iar fanii acestei cărți cred că deja s-au prins despre ce vorbesc.

⛬ Greutatea de a găsii un loc confortabil

Este un chin destul de mare să găsești poziția sau locul perfect în care să stai și să citești în pace, iar deobicei când îl găsești, după ceva timp după ce ai stat numai jos și ai citit, îți trebuie ba apă, ba mâncare, ba la baie, iar când te întorci te chinui să stai la fel de comod ca și înainte, dar din păcate nu ai așa mare noroc.






Comentarii